FANDOM

Tryby gry to mechaniky w grze , każdy tryb gry ma inne mechaniki. Można wybrać tryby gry klikając przyciski na górze.

Dostępne tryby w grze Edytuj

Free For All (FFA) - podstawowy tryb gry. Nie ma tam podziału na grupy. Każdy niszczy tego, kogo spotka. Jest to dosyć trudny tryb. Zazwyczaj jest tutaj wiele osób doświadczonych i umiejących się bronić. Tryb jest bardzo podobny do trybu Maze. Na FFA często grają zagraniczni YouTuberzy.

2 Teams - gracze podzieleni są na dwie grupy - czerwoną i niebieską - stąd nazwa trybu. Każda grupa ma swoją podłużną bazę, które są od siebie oddzielone. Każdy niebieski stara się niszczyć jak najwięcej czerwonych, a czerwony - jak najwięcej niebieskich. Gdy jedna grupa przegra i nie będzie w ogóle już graczy z tej grupy, przychodzi Arena Closer.

• Domination - tutaj możemy znaleźć tylko grupę czerwonych i niebieskich. Na rogach mapy znajdują się bazy grup. Niedaleko baz, na górze i na dole można zobaczyć Dominatory. Dominatory mogą mieć trzy rodzaje: Trapper, Gunner, Destroyer. Gdy jedna grupa zniszczy Dominatora, Dominator zmienia kolor na ten sam kolor, który miała ta grupa. Gdy jedna grupa będzie miała wszystkie Dominatory, przychodzi Arena Closer, zabija nas i pojawiamy się na nowym świecie.

4 Teams - tryb bardzo podobny do 2 Teams, jednak tutaj doszły dwie grupy - fioletowi oraz zieloni. Tutaj jest wygrać nieco trudniej i rzadko się zdarza, że przyjdzie Arena Closer, ponieważ jedna grupa nie zniszczy aż trzech, ponieważ ciągle ktoś dołącza do gry.

• Tag - tryb gry, w którym są 4 grupy - czerwoni, niebiescy, fioletowi i zieloni. W prawym górnym rogu ekranu widać, ile jest graczy danego koloru. Tryb jest bardzo łatwy i nawet kilka minut później nasza grupa może wygrać. Kiedy jedna grupa zniszczy wszystkie pozostałe, przychodzi Arena Closer.

Maze - tryb taki sam jak FFA, jednak tutaj jest labirynt. Labirynt ma wadę: wróg może zagonić ciebie w tzw. "ślepy zaułek", wtedy łatwo może cię pokonać, oraz zaletę: tutaj jest na odwrót, możesz zagonić wroga w ślepy zaułek i łatwo go pokonać. Ta strategia jest bardzo przydatna.

•Sandbox - Tryb prawie samy jak FFA , jednak tutaj jest bardzo mniejsza mapa która jest większa kiedy jest więcej graczy , jest to prywatny serwer. W nim są dostępne cheaty.

Na stronie brakuje jeszcze kilku trybów.