FANDOM

Pancernik/Okręt (ang. Battleship) to klasa 4 tieru, ulepszana z Nadzorcy bądź Skrzydłowego Bliźniaka. Jest on charakterystyczny ze względu na broń, której nie ma żadna inna grywalna klasa - małych dronów zwanych Partyzantami.

Battleship-0

Battleship

Opis Edytuj

Pancernik to czołg o okrągłej podstawie i czterech Konstruktorach, rozmieszczonych parami po bokach pojazdu. W przeciwieństwie do wszystkich innych konstruktorów, zwężają się zamiast rozszerzać do zewnątrz (podobnie jak lufa Prześladowcy), a ich długość jest zbliżona do szerokości. Drony tej klasy dzielą się na sterowalne i samowolne, te pierwsze wystrzeliwane z przednich luf a samowolne z tylnych. Są one bardzo mizernej jakości, ustępujące kulom, a co dopiero innym dronom, aczkolwiek nadrabiają to liczebnością i prędkością. Mają, tak jak kule, ograniczony czas trwania, lecz nieograniczoną ilość dronów, wystrzeliwanych za pomocą LPM (w odróżnieniu od zwykłych dronów, które są policzalne, i powoli, choć automatycznie budowane i nie mają terminu ważności), choć mogą być sterowane bądź naprowadzać się same.

Strategia (Do zrobienia dla zaznajomionego z tą klasą) Edytuj

Budowa Edytuj

Walka Edytuj

Porady ogólne Edytuj

Przeciw konkretnym klasom